قدر آباد روستای فهنه


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ق.ظ

اقای احمدی جمع خانوار را اصلاح کنید و عکس کلی از روستا فهنه را در سایت خود منعکس کنید و بیوگرافی روستا را از چند نفر ریش سفید وبزرگان تحقیق گرده و منعکس نمایید متشکر

با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز و بیننده وبلاگ نه سایت
جمع خانوار و تعداد نفرات این روستا از فرهنگ جغرافیایی ایران
گرفته شده که یک منبع معتبر و شاید بروز نشده باشد که در اینصورت اگر منبع معتبری مد نظر شما میباشد به من معرفی کنید تا در اسرع وقت این اطلاعات را اصلاح کنم
در مورد بیوگرافی روستا هنوز فرصتی برای جمع آوری این اطلاعات پیدا نکردم و در اسرع وقت این کار را خواهم کرد و در وبلاگ خواهم گذاشت .
درباره تصویر کلی از روستا همانطور که در قسمتی از وبلاگ اشاره کردم شما عزیزان درصورت داشتن هر تصویری میتوانید آن را برای من ارسال نمایید تا در صورت تایید در وبلاگ درج شود .
بازهم از بازدید و نقطه نظارات شما کمال تشکر را دارم و منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستم .
با تشکر فراوان - احمدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد