عکسهایی از باغی در روستا _ مرداد 1391
























نظرات 5 + ارسال نظر
کمال یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 ب.ظ http://kamal@ yahoo.com

سلام. خسته نباشید. باید به عرض برسانم که طراحی صفحاتتان بسیار ضعیف است. در وب لاگتان بجز دو نفر از کسی عکسی ندیدیم. این که انتظار دارید دیگران کمکتان کنند توقع بی جاییست. اگر توانایی نداشتید نباد چنین اقدامی میکردری.

کسی که اولین گام را بردارد دل و جرات و توانایی و اعتماد به نفس خود را نشان میدهد کم کاری و نداشتن اطلاعات جامع ربطی به توانایی یا عدم توانایی کسی ندارد .
طراحی صفحات در Rate google از نظر داینامیک بودن درحد متوسط قرار گرفته و مشکل فنی ندارد ، از لحاظ قالب بندی این محدودیت های سایت Blogsky میباشد البته منظور شمارو متوجه نشدم که منظور چه بوده است .
درمورد اطلاعات ، این یک وبلاگ عمومی جهت معرفی روستای فهنه و معرفی اهالی روستا و قرار دادن تصاویر روستا میباشد که مستلزم ارسال اطلاعات بروز میباشد . من این وبلاگ را برای اهالی و دوستاران روستای فهنه ایجاد کردم و اگر دوست دارند به این اطلاعات افزوده شود یاعلی .
از نظر شما کمال تشکر را دارم .

لبخند ماه شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

بسیار عالیه که در مورد روستاتون در اینترنت مطلب می ذارید. جای قدرانی داره.
امیدوارم همیشه موفق و سرفراز باشید و به محل زندگی تون افتخار کنید.

شوشتری شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ب.ظ http://www.nafisrasaneh.com

دست مریزاد همشهری خیلی عالی بود من نمیدونم انتقاد از چی میکنن خداییش عکساتون حرفه ای دل انگیز و باحاله میشه مطالبش پربارتر بشه باید کمک بشید تا خدای ناکرده سنگ اندازی!
موفق و پایدار باشید

سلام دوست عزیز
ممنون بابت نظرتون
این وبلاگ با هدف شناخت روستای فهنه البته با همکاری دوستان بوده ، بنده هم به درخواست چند تن از اهالی محترم این وبلاگ را راه اندازی کردم و پیشرفت این وبلاگ فقط به دست خودشان است و من فقط وظیفه مدیریت وبلاگ و اطلاعات ارسالی را دارم و کم و کاستی از خود اهالی و جوانان محترم روستاست .
با تشکر از جناب شوشتری عزیز

عزیزی سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام
من از اهالی روستا هستم .
بنظر من وبلاگ خوبی است دوستان اگر ادعایی دارند خوب تصاویر و عکس بفرستند توی وبلاگ ...... !!!!

باقری جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام من از اهالی روستا هستم.اینکه از دیگران توقع دارید وب لاگتان را پربار کنند غیر منطقی است.اگر توان نداشتید نباید شروع میکردید!!!
بماند که گویا وب لاگ برای معرفی یک نفر از اهالی روستا و باغش است نه خود روستا و مردمش.من که تا حال کسی را ندیده ام که از وب لاگتان راضی باشند.جوانان انرا به تمسخر میگیرند!!ای کاش فقط افراد شایسته حق ایجاد وب لاگ داشتند!!!!
امیدوارم نظر ما باقری ها را درج کنید هر چند مطابق میلتان نیست

با عرض سلام خدمت شما بازدید کننده عزیز
دوست عزیز نظر شما به عنوان بازدید کننده برای مدیر وبلاگ ارزشمند است .
جالب است که نظرات شما تماما از یک آی پی یا یک کامپیوتر با نام های متفاوت و به اسم باقری ها ، تماما دارای توهین و منفی نگری میباشد
دوست عزیز نظراتت را حداقل از کامپیوتر دیگر ارسال میکردی !!!
جواب این نظرات را در بخش نظرات دیگر داده ام .

لطف کن کم سوادی خود را به اطلاعات و محتوای وبلاگ ربط نده .
اگر اطلاعات جالب و پر محتوایی داشتی با کمال میل پذیرای آنها هستم

از دوستان خواهش میکنم کینه های قبیله ای یا شخصی را در وبلاگ قرارندهند ، این یک وبلاگ عمومی برای معرفی روستای فهنه است اگر مایلید به اطلاعات و تصاویر این وبلاگ بیافزایید به آدرس ایمیل زیر آنها را ارسال نمایید :

Omid_day2008@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد