مناظری دیدنی در سال 92 از روستای فهنه






نظرات 6 + ارسال نظر
سعید باقری دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:24 ب.ظ

با سلام و وقت بخیر . از اینکه در جهت شناسایی بیشتر روستای ما ( فهنه ) اقدام نموده اید بدینوسیله مراتب سپاس خویش را از شما اداره کننده وب سایت حاضر اعلام می دارم . موفق باشید

محمدی یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:33 ب.ظ

به نام خدا- با سلام و سپاس . امیدوارم سربلند و پرفروغ باشید.

باتشکر از شما دوست عزیز

احمد عزیزی شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:33 ب.ظ

سلام، امیدوارم دلهایتان بهاری وهمیشه سرافراز باشید وبابت مدیریت سایت زحماتی که می کشید خداوند اجراخروی عنایت کند.بدینوسیله اعیادشعبانیه راخدمت تمامی هم ولایتی ها وخویشاوندان عزیز تبریک وتهنیت عرض نموده وبرایشان آرزوی سلامتی دارم.

علی ذوالفقاری چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:11 ب.ظ http://GHGFHGFHGH

با تشکر از وبلاگ و عکس های زیباتون

علی ذوالفقاری دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:44 ب.ظ http://fahnezolfaghari.loxblog.com

سلام اگه تونستید به وبلاگ من سری بزنید تازه درست کردم به وبلاگ شما نمیرسه ولی خوبه راستی نظر یادتون نره

باقری پنج‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:50 ق.ظ

با سلام
بدینوسیله پیشاپیش فرخنده میلاد امام رضا (ع) رو تبریک عرض می کنم امید است در سایه عنایات آن حضرت موفق و موید باشید.

باتشکر فراوان و قدردانی بابت بزرگواری جنابعالی
بنده هم سلامتی و توفیق روزافزون را برای شما آرزومندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد