یادگار

نظرات 2 + ارسال نظر
ع.محمدی یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:24 ب.ظ

به نام خدا - ازمطالب و عکس های زیبای روستا لذت بردم .امید وارم با به اشتراک گذاشتن مطالب مفید و به روز و متناسب با جایگاه علمی و فرهنگی غنی روستای فهنه (بالا ) به بازدید کنندگان کمک نماییم.

[ بدون نام ] جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام ببخشید شما مگه ننوشتین تو شناسنامتو فوق دیبلم هستین بس چرا در قسمت شغل نوشتین کارشناس کامبیوتر؟!در ضمن سایتتون با زمینه ی سبزش هم ابتدایی هم جذابیتی نداره در ضمن روستای فهنه را در عکسهایتان
( به جز عکسهایی که بازدید کننگان فرستادند)روستایی فقیر و عقب مانده نشان دادید که بجای اینکه ادم لذت ببره کلی تاسف میخوره!
لطفا انتقادات را در سایت به نمایش بگذارید.

با عرض سلام خدمت شما بازدید کننده عزیز
ممنون از دقت نظر شما در وبلاگ فهنه و کاتالوگ شخصی بنده ! در جواب سوال اول باید بگویم کارشناس در حرفه ما به معنی داشتن مدرک معتبر در زمینه کامپیوتر میباشد ، برای ارضاء شما من علاوه بر مدرک فوق دیپلم دارای مدرک MCSE مایکروسافت یعنی کارشناس حرفه ای مایکروسافت در زمینه شبکه هستم پس سنخیتی در گفتار و نوشتار من نبود .
در زمینه با وبلاگ عکسهایی که موجود بود را درج کردم ، بخاطر همین از شما بازدیدکنندگان عزیز تقاضایی کردم در زمینه ارسال تصاویر یا اطلاعات جامعتر یا حتی انتقاد از وبلاگ نه مشخصات فردی بنده
باز هم ممنون از نقطه نظر شما .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد